środa, 30 grudnia 2015

Pazurki 7

*Świąteczna edycja* 





Potrzebne:

  • lakier czerwony
  • lakier brązowy (ja mój zrobiłam, czerwony+ czarny+  troszkę fioletowego)
  • lakier czarny 
  • lakier biały
  • lakier przezroczysty
  • cienki pędzelek (do wykonywania rogów renifera wykorzystałam wykałaczki) 

Wykonanie:
  1. Malujemy paznokcie przezroczystym lakierem
  2. Malujemy paznokcie czerwonym lakierem
  3. Na palcu serdecznym rysujemy trzy kropki ułożone co sobie rosnąco 
  4. Następnie dorysowujemy guziki, (czarne, pionowo ułożone kropki) oczy i nos
  5. Na dużym palcu rysujemy renifera (zaczynamy od dużego łuku i mniejszego pod spodem, wypełniamy miejsce między łukami (muszą być zrobione tak, żeby zostawić miejsce na nos) potem robimy mu rogi, ja poleciłabym do tej czynności wykałaczki, ponieważ można nimi zrobić różne detale, nie wiem jak wytłumaczyć Wam jak zrobić poroże, na koniec zróbcie czarne kropki jako oczy i białe kropki w oczach i na nosie imitujące światło)
  6. Na pozostałych paznokciach możesz zrobić płatki śniegu (zaczynałam rysowanie ich od ,,+" i dorysowywałam inne kreski). Można je też zostawić i nic na nich nie rysować lub zrobić zwykłe kropki imitujące śnieg
  7. No i na koniec malujemy wszystko Top coat'em

To byłoby chyba na tyle.

//Marysia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz