sobota, 15 sierpnia 2015

Hejty 8)))

Hejs.

Dawno mnie tu nie było. Cóż, bywa.

Dobra to zaczynamy! Porusze temat hejtów. Jeżeli myślicie, że jak hejtujecie to jesteście fajni, to nie, nie jesteście. Jesteście żałośni. Śmieszy mnie osoba hejtująca, serio. Mam z tego taką bekę! Prawda jest taka, że gdyby taki człowiek mnie zauważył na ulicy uciekł by na drugi koniec :'') Mhm tak dobrze widzisz. By the way - mam nadzieje, że ktoś zhejtuje mojego posta bo dawno się z tego nie śmiałam. Okej rozumiem wyrażacie swoje zdanie, spoko, też je często wyrażam. Ale przepraszam bardzo jeżeli ten blog wam się nie podoba to po ch*j tu wchodzicie. No jezu.. nie podoba się to żegnam. Jestem w sumie ciekawa czy te wszystkie super odważne osoby z internetu powiedziały takie coś prosto w twarz. Czekajcie chwile... hahahhaha jasne, że nie! A tak ogólnie to pozdrowienia dla Savanki hejtującej Marysie!!! :D Mam dla ciebie informacje dość ciekawą - jesteś śmieszna Savana! Dziękuję serdecznie za polepszenie humoru, w sumie to nie pamiętam jak miałam tak wielką bekę! Jak przeczytałam twoje ,,okropne komentarze" to serio... ze śmiechu jeb*am z łożka. Radze iść się uczyć a nie siedzieć w internecie bo to ci chyba szkodzi, pff.. chyba szkodzi, jasne że szkodzi! Jeżeli masz problemu ze swoją osobą to znajdę ci jakiegoś psychiatrę. Znaczy wiesz... jak chcesz oczywiście! Śmieszną i żałosną Savanke jeszcze raz serdecznie pozdrawiam! Dobra, a wy? Reszta hejterów? Jak się macie? Odezwijcie się, śmiało! Serio nie ma się czego bać.  Ej tak w ogóle to wiecie, że złość piękności szkodzi? W sumie to już nic wam nie zaszkodzi. Ojć przepraszam musiałam. 

No to dzięki, no. Czekam na hejty moi kochani!!! Będę odliczać czas. Wowowow nie ma to jak nabranie weny o 5 rano. 

#nocneszczerepostyZuzy

No to cześć no 8)) 

PS. Pamiętajcie - i tak was ktoś kocha! 
      Nie musicie tu się wyżywać!

2 komentarze:

  1. Też nienawidzę hejterów!
    Sama często wyrażam swoje zdanie, jeżeli coś mi się nie podoba, ale nie hejtuję!
    Nikogo nie obrażam tylko mówię, o co chodzi.
    Ja hejterów ignoruję, bo to są osoby niczego nie warte i tylko chcą zwrócić na siebie uwagę!
    Pozdrawiam,
    koko-klaudia.blogapot.com
    Obs. za obs.?

    OdpowiedzUsuń