poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Fasolki :/

Bardzo Was przepraszam, ale filmiku z fasolkami nie będzie :ccc
Ale nie z mojej winy...
Kiedy filmik nagrałam, zmontowałam i gdy był już gotowy, zepsuł mi się laptop :(
A post jest dopiero teraz, ponieważ dopiero wczoraj wieczorem wrócił z naprawy, a gdy go odzyskałam nie było żadnych danych... Wszystko przepadło ;c

Jeszcze raz przepraszam
//Marysia

5 komentarzy:

  1. aha...zawiodłaś nas ale okej...to już tylko twoja decyzja...trochę niefajnie..moglas nakręcić jeszcze raz...mam nadziję że się dla ciebie choć trochę liczymy...
    //julluś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie mogłam nagrać tego jeszcze raz (no bo jak bez fasolek?!)
      //Mania

      Usuń
  2. opowiedz na mój kom pls...szybko...

    OdpowiedzUsuń
  3. i wstaw pazurki...
    //julluś its me

    OdpowiedzUsuń