poniedziałek, 29 grudnia 2014

TAG - 40 przypadkowych pytań

Dobra nie będę przedłużać, zacznijmy więc:

1. Gdzie byłaś 3 godziny temu?

Z/ 3 godziny temu błam na łóżku i oglądałam filmiki na yt*.

M/ Na pobraniu krwi.

*yt - YouTube - gdyby ktoś nie wiedział

2. Czy kiedykolwiek zjadałaś kredkę?

Z/ Nie pamiętam, może jak byłam mała xD

M/ Nie przypominam sobie.

3. Czy w odległości 3 metrów od Cibie jest coś różowego?

Z/ Tak, moje krzesło.

M/ Moja bluza.

4. Czy masz na sobie skarpetki?

Z/ Jasne! 

M/ Takk.

5. Czy byłaś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?

Z/ Nie, nie byłam ale wybieram się :D

M/ Nie, ale byłam w ostatni dzień szkoły.

6. Czy jest ci gorąco?

Z/ Nie.

M/ Nie.

7. Co było ostatnią rzeczą jaką miałaś do picia?

Z/ Pepsi xD

M/ Sprite.

8. Co ostatnio jadałaś?

Z/ Śniadanie - naleśniki.

M/ Obiad XD

9. Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?

Z/ O 14.14, 22.12.14 (jeszcze) roku byłam w domu! Ojacie ojaoajoajaoajoaj cieeieieei!

M/ W domu.

10. Kim był ostatni gość w Twoim domu?

Z/ W tym czasie jest Marysia xd A ostatnim gościem była także Marysia XD

M/ Zuza :D

11. Czy tęsknisz za kimś teraz?

Z/ Co na razie nie xd

M/ Za moim kotem <3<3<3'

12. Jakie są Twoje plany na dzisiejszy wieczór?

Z/ Będę spędzać czas z Marysią i opiekowała się blogiem :D

M/ Będę spędzać czas z Zuzą i opiekowała się blogiem :D

13. Jak się ubierzesz na sylwestra?

Z/ W ciuchy xd A w co innego? :D

M/ Tak jak wy mi doradzicie (potem opublikuje jeden post o tym) .

14. Co chcesz wiedzieć o przyszłości?

Z/ To co będzie to będzie, nie mamy na to wpływu.

M/ To samo co Zuza.

15. Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeśli tak to jakie?

Z/ Adidas - ,,Fruity rhythm"

M/ ,,She... is Sexy'' polecam Marysia xD

16. Byłaś w tym roku u lekarza?

Z/ Tak ;/

M/ Tak, nawet dzisiaj.

17. Gdzie jest Twój najlepszy przyjaciel?

Z/ Siedzi obok mnie.

M/ Siedzi obok mnie.

18. Czy masz opaleniznę?

Z/ Tak mam, co jest zadziwiające ale mam :DD

M/ Takk XD Jeszcze się trzyma ;)

19. Czego teraz słuchasz?

Z/ Aktulanie w tej chwili nieczego :D

M/ Muzyki XD A konkretnie głównie alternatywnej np. Queen ♥

20. Czy kolekcjonujesz coś?

Z/ Tak zaczynam kolekcjonować - buty xd

M/ Tak, np. kolczyki :D

21. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?

Z/ Sama nie wiem, ogólnie bardzo lubię jedzenie więc...

M/ Nie wiem, chyba słodycze ;) 

22. Czy piłaś kiedyś herbatę przez rurkę/słomkę?

Z/ Myślę, że zdarzyło mi się.

M/ No oczywiście :D 

23. Co ostatnio napisałaś w ostatnim esemesie?

Z/ ,,To się spytaj xd"

M/ ,,Nwm bo teraz jadę do lekarza na pobranie krwi :o''

24. Lubisz ostre przyprawy?

Z/ Tak! Nawet bardzo. Ostre jedzenie jest dla mnie czymś bardzo dobrym, przykładowo indyjskie <3

M/ Nie przeszkadza mi ale jakoś specjalnie nie przepadam

25. Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?

Z/ Rano :)

M/ Przed chwilą.

26. Czy masz ubraną choinkę?

Z/ Oczywiście ;)

M/ Jasne, że...... TAK!

27. Jaka jest W Ciebie pogoda?

Z/ We mnie jest pogodnie - słonecznie. Zazwyczaj jestem wesoła po prostu, bez powodu tak jest za pewne reszta optymistów.

M/ Raczej słonecznie i pogodnie ale bywa chmurnie.

28. O której godzinie budzisz się rano?

Z/ W dni wolne o 7 ale wstaje normalnie o 10-11 a w dni szole o 7.15.

M/ W tygodniu 6:30 a w wolne 11, 12.

29. Jaki film ostatnio widziałaś?

Z/ Na komputerze - Lucy, na TV - nie pamiętam.

M/ Nie pamiętam XD

30. Jaki masz dzwonek w telefonie?

Z/ ,,Flying in the sky" - jest automatycznie wbudowany w telefon więc nie posłuchacie xd

M/ Queen- ,,We will rock you''

31. Czy byłaś kiedyś w innym kraju.

Z/ Tak, byłam.

M/ Oczywiście.

32.  Lubisz Cole?

Z/ Tak :D

M/ Takk ;)

33. Masz komputer stacjonarny czy laptop?

Z/ Laptop :D

M/ Także laptop xD

34. Co planujesz dziś robić?

Z/ Nie wiem xd

M/ Spać XD

35. Kiedy ostatni raz płakałaś?

Z/ Nie wiem, rzadko płacze może jakiś rok temu, serio nie wiem XD

M/ Wczoraj, bo się walnęłam w łokieć.

36. Jakie jest Twoje ulubione radio?

Z/ Ogółem nie przepadam za radiami ale jeśli mam już odpowiadać to Eska :D

M/ Stanowczo Eska :)

37. Co wolisz? Hamburgera czy kebaba?

Z/ Zdecydowanie kebaba xd

M/ Kebaba :D

38. Jaki jest Twój kolor oczu?

Z/ Zielony ^.^

M/ Też zielony ( mam zielone oczka) :D

39. Co robiłaś o 00.00?

Z/ Pilnowałam internetu! Nie no siedziałam na telefonie i sprawdzałam parę rzeczy na blogu. Ale tak w sumie... też pilnowałam ten internet xd

M/ Siedziałam na FB i na Snapie ^^

40. Masz zwierzaka?

Z/ Tak mam - psa <3

M/ Koteczka ♥

No dobrze! To już koniec tagu. Mam nadzieje, że się podobał ;-) Więc do następnego posta!

//Zuza i Marysia  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz