Co to będzie?
Co to będzie?
Może truskawka?
Może ogórek?
A może.. pies?
NIE!
NIE!
NIE!
Nowym sezonem będzie...
Nauka :C
A dokładniej:
Nauka - maskara, triki, porady, dobre zwyczaje.
WIĘC ZACZYNAMY!
Dzisiejszym tematem (xd) będzie - dokładniej urywek z tytułu DOBRE ZWYCZAJE. Myślę, że ten temat będzie podzielony na kilka części ale mniejsza o to.
Dobrym zwyczajem jest zaczynać odrabiać lekcje o danej porze. Beznadzieje jest to jeśli osoba która ma odrobić je odrabia codziennie w innych godzinach. Nie zależne jest o której godzinę kończysz lekce, musisz DOSTOSOWAĆ SIĘ DO PLANU LEKCJI, A NIE ON DO CIEBIE!
Ja na przykład codziennie zaczynam odrabiać lekcje o 16.00. Oczywiste jest to, że nie zaczynam odrabiać idealnie o 16.00, zazwyczaj (ponieważ jestem z lekka leniem) zaczynam odrabiać ok. 16.30. Ważne jest także to, żeby uwzględnić dodatkowe zajęcia a co ważniejsze znaleźć na wszystko czas. W środę kończę szkołę o 14.35 odrabiam lekcje tym razem o 16.00 mniej więcej równo a potem idę na angieliski na 18.00 - 20.00. Więc trzeba na wszystko mieć czas!
Mam nadzieje, że po tym poradniku (pierwszej części) wprowadzicie nawyk odrabiania lekcji o danej godzinę. Mam także nadzieje, że pomogłam co niektórym :))
Cześć!
PS. Nie długo powinien pojawić się nowy post na temat właśnie nauki :C
//Zuza
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz