wtorek, 14 października 2014

Bardzo ważna informacja!



Umm.. cieszę się, że jesteś. Jak wszedłeś oznacza to, że jesteś w moich znajomych na MSP lub po prostu wszedłeś... 

DLA TYCH, KTÓRZY NIE WIEDZĄ:


ODCHODZĘ Z MSP!


 Pełniejsze wyjaśnienie:


Za jakiś czas odchodzę z MSP. Może nie kompletnie. Będę wchodzić 1-2 razy w miesiącu, żeby zobaczyć jak to wszystko wygląda. LECZ SPOKOJNIE! Będę grała jakoś do marca. Może decyzję zmienię, zobaczę. Przyznam, że łatwo będzie mi odejść! Nie dużo pieniędzy wydałam na VIP! A dlaczego tak postanowiłam? (rozwinę moje pisanie ponieważ ^^ fragment jest z arta) Wolę żyć. Nie chcę mi się siedzieć na MSP 24 h choć i tak tego nie robię, cóż. Wolę odpoczywać ze znajomymi, pobiegać, wyjść na dwór lub popisać sobie z kimś na FB. Czy to nie jest lepsze? Poza tym nie długo poznam bardzo dla mnie ważną osobę, strasznie mi na niej zależy więc nie mogę przegapić szansy! Informuję, że będę też rzadziej wchodzić na MSP. Zamiast grać na prawdę opłaca zrobić się coś fajniejszego! Lubisz gotować - ugotuj coś może? Lubisz śpiewać, rysować czy tańczyć - zapisz się na lekcje śpiewu, rysunku czy tańca! Rozwijaj talent a nie siedź na MSP... Rozumiem osoby które nie są uzależnione, ale te które ciągle siedzą na MSP, zaniedbują naukę.. To nie dla mnie. Gra się robi powoli nudna straciłam chęć do tego. Fajnie jest żyć - nie spędzać czas w internecie i robić sobie przerwę na mruganie i sikanie. W życiu nie oto chodzi! Życie opiera się na miłości, regularności oraz zdrowia (nie wiem jak to nazwać). Jak to jest NAWET W REKLAMIE COCA-COLI: ŻYJ PEŁNIĄ ŻYCIA!!! :)) Czy naprawdę chcesz spędzić resztę życie (a to dopiero początek) na graniu? No właśnie.. Jeśli już się zdecyduję odejść to nie będę usuwać użytkownika lecz napiszę np: GAME OVER - 1.03.15r <3. Nie wiem co jeszcze mogę tu napisać.

Przykładowe pytania:


Czy ktoś ma wypływ / będzie miał na Twoje odejście?


Tak. Ewentualny wpływ na odejście będzie mieć Marysia. Ona jeszcze może zadecydować o moim odejściu. (tak naprawdę nie mówiłam jej jeszce o odejściu :o)


Dlaczego odchodzisz? (Pytanie dla nie kumatych ;))


Robię to ponieważ jak wcześniej pisałam: 


,,Nie chcę mi się siedzieć na MSP 24 h choć i tak tego nie robię, cóż. Wolę odpoczywać ze znajomymi, pobiegać, wyjść na dwór lub popisać sobie z kimś na FB. Czy to nie jest lepsze? Poza tym nie długo poznam bardzo dla mnie ważną osobę, strasznie mi na niej zależy więc nie mogę przegapić szansy!" Strasznie mi zależy na jednej osobie, może Mania się domyślać na jakiej :* I co jeszcze? Tak wolę zwyczajnie żyć :D 24h na kompie. Nie dla mnie jak wczejśniej wspominałam <3


Czy kiedyś wrócisz?


Nie jestem w stanie jeszcze określić. Na pewno będę sprawdzać jak to wszystko u was wygląda i tyle. Może..?


A co z blogiem? (Dla osób które z chęcią czytają)


Z blogiem? Trudno powiedzieć. Najprawdopodobiej zmienimy nazwę i tematykę. Cóż. Ustale to jeszcze z Manią. Co na razie zostaję przy MSP.


Czy będzie Ci smutno, jeśli wyrzucę Cię ze znaj na MSP, po Twoim odejściu?


Hymm... nie sądzę. Czy naprawdę zależy mi na internetowych znajomych? NIE! I tak się nigdy nie spotkamy, ani nie będę się chciała spotkać więc.. Zależy mi TYLKO NA REALNYCH PRZYJCIOŁACH!!!


Czy kiedy się skończy spis znajomych, można Cię będzie zaprosić? (Dotyczy bardziej MSP i mojego konta)


Eee.. tak. Lecz nie będę po spisie ani usuwała znajomych (chyba, że będzie taka potrzeba lub konieczność) a co do nowych.. Tak będę ale będziecie mieli ,,test" które polega na tym, że dam wam tydzień czasu i sprawdzę: czy jesteście dla mnie mili, czy lajkujcie jakiekolwiek rzeczy choć raz w tygodni, itp.. Jeśli jednak przez tydzień będziesz to robić, a późnej nie, TO USUWAM!


Gdzie będziemy mogli zobaczyć / sprawdzić ,,co tam u Ciebie"?


Na blogu. To oczywiste. Jeśli będzie jednak potrzeba usunięcie tego i założenia nowego lub zostawienie tego na zawsze, to Was po informuję.


Nie będzie Ci nudno bez MSP?


Nie. Nawet jeśli nagle zachce mi się pograć to mogę wrócić, bo konta nie usunę.


Szybciej wrócisz czy odejdziesz na zawsze?


Odejdę na zawsze... (chyba).


To wszystkie pytania. Jeśli masz jeszcze jakieś którego tu nie ma, napisz na MSP lub W KOMENTARZACH. Na 100 % zobaczę.


To na tyle.


Cześć....!


//Zuzia // Skylar1000






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz