Jest już nieźle :D
Huh, jest już nieźle z wyglądem.
Prawda że jeszcze będą pewnie liczne poprawki co do tła i innych rzeczy ale jestem co narazie zadowolna.
Być może, będzie niedługo a nawet pewnie w następnym poście konkurs chociaż nie sądzę.
Raczej będzie zwykły przydatny bardzo trik lub coś zwyczjnego, coś o modzie c:
// Zuza
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz