poniedziałek, 11 sierpnia 2014

JAK ZROBIĆ CIEKAWY FILM? #PORADA *1*

Więc zacznijmy od najtrudniejszej DLA MNIE rzeczy czyli ten 

pikielny TYTUŁ. Musi być on orginalny i ciekawy - niech 

zachęca do oglądania. Napewno NIE MOŻE on brzmieć 

przykładowo tak:

                                      ~~ Zakochana ~~

Czy obejrzałabyś / ałbyś  film z taką nazwą? Czy ten tytuł Cię zaciekawił?

Gdyby go troszkę ulepszyć zrobić coś żeby bardziej zachęcało:

                             ~~ Zakochana Zakonnica ~~

Nieprawada że już jest lepiej? :-)

Więc miej to WYRYTE W PAMIĘCI musisz zachęcać i 

wymyślać ZAWSZE ciekawy, orginaly tytuł filmu.

Pamiętaj też o odpowiedniej ortografii.

Jeśli nie będziesz tego stosował twoje filmy będę nawet nie wiem jak to ująć... Wezmą Cię poprostu za 8 latka.

Klasyczne błędy to np: wogóle - w ogule * p. forma - w ogóle, choć * p. forma - chodź. Oraz częste błędy z ,,h" , ,,ch" , ,,rz" itp.

Pamiętaj również o tym żeby nie było kratek (#). To strasznie przeszkadza w czytaniu i zrozumieniu tekstu.

Oraz nie rób filmu jakich teraz dużo czyli:


Filmy jak zarobić dużo fame, kasy, jak zdobyć unikaty... te filmy... :// Chcesz mieć film w TOP? Napracuj się zrób cudny wręcz film! Chcesz miliony fame? To zależy od czasu i chęci  zdobywanie go! Chcesz dużo pieniędzy? Zacznij robić cokolwiek - za oglądanie komuś filmó dostajesz 10 sc, za to że dasz love it na arta 1 sc,graj w gry,zarabiaj na artach,filmach, i wykupuj (nie każdego stać!) pakiety VIP.

Takich filmów nie róbcie!!! Czemu? Jeśli chcesz zrobić film to 

zrób porządnie i dokładnie. Taki filmy tylko ,,zaśmiecają TOP'', 
a poza tym każdy film jest tak prawde mówiąc identyczny bo ludzie którzy to robią tylko podwyszają liczbę kasy żeby mieć więkaszą oglądalość. Czyli ludzie robią to dla pieniędzy. :/ Jak dla mnie jest to nieuczciwe. Nie dają szansy innym którzy robią filmy po 2 godziny :(

Dziękuję za przyczytanie i myślę że niedługo pojawi się następna PORADA. :-)

//Zuza :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz